آموزش ثبت نام کارت عضویت انجمن زرتشتیان و نکاتی پیرامون آن

انجمن زرتشتیان یزد با حضور جمعی از انجمن های زرتشتیان استان یزد از کارت عضویت انجمن زرتشتیان رونمایی کرد.
این کارت عضویت الکترونیک دارای ویژگی های گوناگونی از جمله امنیت بالا، امکان ابطال در صورت مفقودی و یا هر اتفاق دیگری، اعتبارسنجی آنلاین و … می باشد و همچنین خدماتی در آینده جهت همکیشان ارائه خواهد شد. این خدمات شامل بن های تخفیف، خرید از فروشگاه ها و مراکز خدماتی و اجتماعی و … می باشد.
در زیر می توانید کلیپ آموزشی ثبت نام کارت عضویت انجمن زرتشتیان را مشاهده و جهت ثبت نام آسان اقدام نمایید. در این راستا، پس از تکمیل اطلاعات شخصی مورد نظر و بارگذاری مدارک مورد نیاز شامل تصویر کارت ملی، تصویر شناسنامه، عکس پرسنلی، تصویر کارت شناسایی زرتشتیان پیشین شخص درخواست کننده (در صورت موجود بودن) در سامانه zidc.ir ، درخواست شما به انجمن محل سکونت ارسال می گردد و پس از تایید انجمن زرتشتیان مربوطه، کارت عضویت جهت چاپ به انجمن زرتشتیان یزد ارسال و ظرف مدت دو روز کاری آماده تحویل می گردد.

 

فیلم آموزشی ثبت نام با کامپیوتر:

دانلود فیلم آموزشی ثبت نام با کامپیوتر

 

فیلم آموزشی ثبت نام با تلفن همراه:

دانلود فیلم آموزشی ثبت نام با تلفن همراه

 

فیلم آموزشی پیگیری وضعیت کارت با کامپیوتر:

دانلود فیلم آموزشی پیگیری وضعیت کارت با کامپیوتر

 

فیلم آموزشی پیگیری وضعیت کارت با تلفن همراه:

دانلود فیلم آموزشی پیگیری وضعیت کارت با تلفن همراه

 

درخواست کنندگان می توانند کارت شناسایی خود را پس از صدور از انجمن محل سکونت خود یا از انجمن زرتشتیان یزد با توجه انتخاب خود، تحویل بگیرند.
تمامی مراحل ثبت نام این کارت شناسایی اعم از ثبت نام اولبه، ارسال به انجمن محل سکونت و تاییدیه و چاپ ان، با سامانه پیامکی به شما اطلاع رسانی می شود.
شایان ذکر است طبق توافقی که بین انجمن های زرتشتیان یزد درباره محدوده جغرافیایی هر یک صورت گرفته، نقشه ای تهیه شده و محدوده هر انجمن مشخص گردید که همکیشان می توانند با مراجعه و بررسی این نقشه محدوده انجمنی محل سکونت خود را تعیین و در این سامانه ثبت نمایند. شما همکیشان می توانید این نقشه را مشاهد نمایید.

گفتنی ست طبق توافق انجمن های زرتشتیان یزد، کارت صادره پیشین(کارت های غیر الکترونیکی) تنها تا شهریور ۱۴۰۲ اعتبار داشته و پس از آن کارت های الکترونیک جدید معتبر می باشد و همکیشان تنها با ارائه کارت شناسایی جدید می توانید از خدمات مد نظر بهره مند گردند. صدور کارت شناسایی تا پایان شهریور رایگان بوده و پس از پایان این تاریخ، هزینه صدور هر کارت ۵۰ هزار تومان می باشد که به عهده درخواست کننده است.
همکیشان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ الی ۱۳ با دبیرخانه انجمن زرتشتیان یزد به شماره ۰۳۵۳۶۲۹۹۰۰۰ تماس حاصل فرمایند

اسکرول به بالا