برگزاری کارگاه آموزشی روانشناسی با عنوان “آموزش جرات‌مندی با روش بازی درمانی” برای کودکان زرتشتی پایه سوم و چهارم دبستان

کمیسیون فرهنگی انجمن زرتشتیان یزد در نظر دارد سلسله کارگاه‌های روانشناسی برای آموزش مهارت‌های زندگی به کودکان و نوجوانان برگزار کند.
با توجه به زیاد شدن آسیب‌های اجتماعی در میان نوجوانان از جمله آسیب‌های فضای مجازی، ارتباطات ناسالم و….. اهمیت یادگیریِ مهارت‌های زندگی ضرورت دارد . آموزش‌ مهارت هایی چون جرات مندی، کنترل خشم، مهارت در حل مشکلات، مهارت ارتباطات موثر، از جمله موارد اجتناب ناپذیر برای این قشر می باشد.
از اینرو کارگاه آموزشی روانشناسی تحت عنوان “آموزش جرات‌مندی به کودکان، با روش بازی درمانی” برگزار خواهد شد.
این کارکاه دو جلسه ای، ویژه دانش آموزان دختر و پسر دبستان بوده که دوره دوم آن برای پایه های سوم و چهارم می باشد (پایه های پنجم و ششم متعاقبا اعلام می گردد).
زمان برگزاری این کارگاه به شرح زیر می باشد:
جلسه نخست: چهارشنبه 13 تیرماه  ۱۴۰۳ ساعت 19
جلسه دوم: چهارشنبه 20 تیرماه ۱۴۰۳ ساعت 19
مکان برگزاری: کتابخانه تخصصی زرتشتیان یزد (آتشکده ورهرام)
نکته: والدین کودکان نیز باید در این جلسات حضور داشته باشند.

مهلت ثبت نام تا دوشنبه 11 تیرماه 1403 می باشد.

شایان ذکر است ۸۰ درصد هزینه این کارگاه توسط انجمن زرتشتیان یزد پرداخت می شود و شرکت کنندگان برای هر جلسه تنها مبلغ ۳۳ هزار تومان پرداخت خواهند کرد.
گفتنیست حد نصاب برگزاری کارگاه ۱۰ تَن است و در صورت رسیدن به این تعداد برگزار می شود. همچنین حداکثر ظرفیت کلاس ۲۰ تَن می باشد.
جهت ثبت نام به تارنمای انجمن زرتشتیان یزد به آدرس yza.org.ir/cf مراجعه کنید و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه انجمن زرتشتیان یزد به شماره ۰۳۵۳۶۲۹۹۰۰۰ تماس حاصل فرمایید.

اسکرول به بالا