کتابخانه زرتشتیان یزد (بانو و کیخسرو بزرگچمی) بازگشایی شد

با همت انجمن زرتشتیان یزد کتابخانه زرتشتیان یزد (بانو و کیخسرو بزرگچمی) در مجموعه اهدایی روانشاد کدخدا در آتشکده ورهرام یزد بازگشایی شد.


این مراسم با حضور تنی چند از اعضای هیئت مدیره انجمن زرتشتیان یزد و همکیشان گرامی در محوطه روانشاد کدخدا برگزار گردید. خوانش اوستا با آوای موبد رستم کاووسیان زاده آغازگر برنامه بود.
مجری برنامه سرکار خانم بهار بهشاد با خیر مقدم به باشندگان و تبریک جشن مهرگان، بخشی از تاریخچه کتابخانه بزرگچمی را برای حضار بیان کردند.
سپنتا نیکنام رییس انجمن زرتشتیان یزد در خصوص بازگشایی کتابخانه و اهداف آتی آن، بخش های مختلف کتابخانه، معرفی خیرین و … سخنرانی فرمودند .
سپس با حضور اعضای هئیت مدیره سرکار خانم فریبا مالی و آقایان سپنتا نیکنام، دکتر کورش رشیدی و رستم بهرامیان فرشید از آقای فریدون گشتاسبی، از خیرین کتابخانه تقدیر بعمل آمد و در ادامه آقای فریدون گشتاسبی از خاطرات و تجربیات خود برای حاضرین سخن گفتند.
در پایان با همراهی باشندگان، روبان افتتاحیه بریده شد و کتابخانه بازگشایی گردید.
شایان ذکر است کتابخانه بانو و کیخسرو بزرگچمی، در سال ۱۳۸۵ با خیراندیشی روانشاد کیخسرو بزرگچمی به نامگانه همسر روانشادشان بانو در طبقه دوم تالار بزرگچمی افتتاح گردید.
این کتابخانه پس از بازسازی و بهسازی این تالار، به آتشکده ورهرام یزد منتقل گردید و پس از بازگشایی آماده خدمت رسانی به همکیشان می باشد.

در ادامه تصاویری از این رویداد را مشاهده خواهید کرد:

اسکرول به بالا